People & organization

Organisationer skal være gearet til fremtiden og designes til at medarbejderne kan løse deres opgaver effektivt. Men hvordan gør vi det?

 

Organisationen skal først og fremmest designes til de krav, den bliver mødt med i fremtiden. Det vil sige nøje formet til strategien, så konkurrencekraften især er stærk på de kamppladser, hvor vi skal vinde. Yderligere, skal vi sikre, at ressourcer kan flyde til kamppladserne undervejs, og at lederne står sammen om de strategiske mål. Ikke mindst på tværs af siloerne.

 

HR har en central rolle i at udarbejde en forretningsorienteret HR-strategi som tiltrækker de bedste talenter og forme rammerne til, at de kan udvikle sig. Dernæst skal HR sikre en plan for, hvordan virksomhedskulturen og brandet skal spille sammen, så kunderne oplever en tydelig brandet adfærd i mødet med vores medarbejdere.

 

De fleste af de organisationer vi arbejder med, har ikke fået forløst deres fulde potentiale. Ofte er der en masse viden og erfaringer, som forbliver indkapslet i en lille del af virksomheden. Den skal bringes i spil.

 

Brandculture hjælper HR-afdelinger og ledelser med udarbejde en plan i en forretningsmæssig kontekst, som sikrer, at virksomheden får det bedste ud af organisationens medarbejderressourcer.

Copyright 2020 © Brandculture